Tuesday, January 11, 2011

Tolong katakan tidak TAEYEON!!


Hu3 macam telebih emo la pulak kan tajuk kat atas tu..ye la,macam mana tak emo,baru beberapa minit tadi aku google la coz nak search new story tentang SNSD..then tengah kusyuk2 tu sekali aku terbaca dekat satu web ni..ok tajuk dia..Taeyeon nak lepaskan posisi dia sebagai leader??.huh betul ke??..hurm baca punye baca baru la aku faham..rupa2nye hal ni jadi masa member2 SNSD buat satu perbincangan selama 5 minit dekat asrama diorang,then perbincangan itu membuatkan(skema gile ayat) Taeyeon masuk dalam bilik dia dan menagis..so sebab itu la dia terus buat keputusan ni..hurm kesian Taeyeon kan..ye la bukan senang nak jadi leader ni,tambah2 pulak nak arahkan orang yang dah macam adik beradik sendiri,nak marah salah,tak marah pun salah,so nak buat macam mana,simpan saja la dalam hati kan..Ok nak dijadikan cerita,buat pertama kalinya Taeyeon dedahkan keputusan dia ni melalui sebuah rancangan talkshow STRONG HEART,so kalau korang nak tau lebih lanjut,boleh layan kat youtube ek coz line internet aku ni x mengizinkan aku untuk upload hu3...Hurm terkejut kan..kalau korang memang fans Taeyeon konfem punya la korang akan frust menonggeng dengan berita ni..tapi dont worry and be funny,Taeyeon masih lagi sah menjadi leader SNSD sampai sekarang ni...Taeyeon batalkan hasrat murni beliau ni sebab terlalu ramai sangat fans yang tak setuju dengan keputusan dia ni..ye la,bagi fans,Taeyeon tetap akan jadi leader SNSD sampai diorang dah  tak ada kat dunia ni kan..ha3 lol

No comments:

Post a Comment