Tuesday, January 11, 2011

The Girl Generation@SNSD..Macam mane aku boleh kenal diorang ek??


Girl Generation ataupun SNSD..kenal tak??hurm group yang paling popular kat korea dan ASIA sekarang ni..lagu2 diorang memang meletup la kan..cam nuklear bom tu..dari INTO THE NEW WORLD sampai la ke HOOT,diorang ni tak pernah kecewa kan peminat2 diorang yang bersepah kat asia ni..ok nak tau macam mana aku boleh terjebak minat dekat diorang ni??..jawapannya..satu hari tu aku tertengok@sengaje tengok satu talkshow korea ni,tajuk dia STRONG HEART dan kebetulan pulak antara artis jemputan dia tu adalah ahli kumpulan SNSD iaitu Taeyeon..First time aku kenal dia,serius macam first love gitu(ayat tak boleh blah)..OMG..she is very talented..so aku try tanya kawan aku ni,siapa artis ni..kawan aku dengan selamba badak dan tanpa rasa bersalahnya cakap..ni Taeyeon la,ketua kumpulan SNSD,itu pun tak kenal ke??..huh ayat pedas dowh..so apa lagi dengan sepantas kilat aku pun terus GOOGLE la..so sejak dari itu la aku terus minat dengan diorang ni dan sampai sekarang hati aku hanya untuk SNSD dan semestinya aku adalah kipas susah mati no1 Taeyeon..

No comments:

Post a Comment